Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Bogor. Meer weten? Ontdek meer
Leo
20 jun 2026 om 4:22
Top
Henny
13 jun 2026 om 20:55
Heerlijk
Nico
9 jun 2026 om 20:53
Prima verpakt, heerlijk
Krzysztof
7 jun 2026 om 17:21
Voor die prijs verwachtte ik grotere porties.
Natasja
2 jun 2026 om 19:31
We hebben een keer bami besteld (cliënt lust geen rijst) en kregen rijst. We vroegen ook of de bami en rijst apart verpakt konden worden. Niet gebeurd.
Bob
2 jun 2026 om 7:40
was allemaal prima
Willem
14 mei 2026 om 20:05
lekker, goeie smaak, ruime porties
Ben
12 mei 2026 om 23:57
smaak was goed Bami was koud
Michaël
12 mei 2026 om 18:33
Superlekker zoals altijd bij Bogor
dick
9 mei 2026 om 13:13
Ik vind jammer dat de meeste Indische restaurants bovenop de rijst de gerechten stapelt. Het wordt dan eigenlijk éen brij. Poetri Ajoe doet het allemaal apart en dan komt het Indische eten goed tot zijn recht. De rijst moet een neutraal rustpunt zijn
Hans
4 mei 2026 om 19:39
Prima! En aardige bezorging!
ahmed
3 mei 2026 om 17:19
Nice food, fast delivery